понедељак, 18. фебруар 2013.

Sa Bogom mogu sve, bez Boga ne mogu nista - 3. deo

Ja sam imuna na uvrede, kritike, klevete koje mi drugi upucuju. Ja se uzvisujem i volim Boga i svim ljudima cinim dobro. Odbijam patnju i nikada se ne mirim ni sa kojom situacijom. Dopustam da moja svetlost blista i da Bozija ljubav tece kroz mene i isteruje sve slabosti, nedostatke i mane. Ja sam se uzdigla pronasavsi Boga u sebi. Osecam se jakom i sigurnom u Bozijem prisustvu. Bog mi je dao zelju da se uzdignem i Bozija mudrost ce mi otkriti savrsen plan za njeno ostvarenje. U meni je beskrajno izlecujuce prisustvo Boga i ono sto vazi za Boga, vazi i za mene i sve ljude. Prihvatam kompletno i punim srcem da postoji beskrajna inteligencija iz koje teku sve stvari. Verujem da taj izvor reaguje na prirodu mojih misli. Duboko sam zahvalna toj inteligenciji ! Ja sam zahvalna i stalno i nepromenljivo ocekujem dobre stvari od zivota i to moje ocekivanje se neminovno ostvaruje u materijalnom obliku. Svi ljudi doprinose mom blagostanju. Zato sam zahvalna svim ljudima. Ovu novcanicu u mojim rukama Bog umnozava i zato mu se zahvaljujem. Svaki dan primam vise novca. Hvala ti Oce za bogatvo koje imam !!! Od ovog trenutka, pa nadalje reci koje koristim donose izlecenje, prosperitet i inspiraciju i jacaju mene i svakog drugog. Ja sam svo zdravlje, Bog je moje zdravlje ! Moje reci daju zivot, prosperitet, zadovoljstvo i bogatstvo svima sa kojima razgovaram ili obavljam posao. Finansijski sam bezbedna i u rukama imam sav novac koji mi je potreban, pa se zahvaljujem. Bog je bogat. Ja sam dobro dete i sada sam i ja bogata. To je tako ! Nastupa bogatstvo. Nastupa zdravlje. Nastupa uspeh !!! Ja sam dete Boga. Stalno sam zadovoljna jer me zaposljava Otac koji je moj Bog. Moj Otac mi placa nagradu i otvara mi nova vrata.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.