недеља, 17. фебруар 2013.

Sa Bogom mogu sve, bez Boga ne mogu nista - 1. deo

Svakog jutra kada ustanem, mislim na Boga i njegovu ljubav i uzvisujem se sa velikim iscekivanjem, interesom i vitalnom paznjom. Izjavljujem smireno i lagano: " Ovoga dana dajem sebe, svoje planove, ideje i sve stvari u vezi sa mojim zivotom u sveto svepsrisustvo Boga. Nalazim se na trnovitom mestu najviseg i njegovo sveobuhvatno prisustvo prati mene, moju porodicu, moj posao i sve stvari u vezi sa mnom. Bog hoda i razgovara u meni i gde god ja idem, prate me Bog i njegova ljubav. Bog me cini uspesnom u svemu sto preduzimam i njegovo bogatstvo mi pritice slobodno, radosno, beskrajno, neprekidno. Idem po zemlji i vecno velicam Boga " Bog sada zadovoljava SVE moje potrebe. Otvaram svoj um i dusu bogatstvima beskrajnog. Ja sam najbolji prodavac i to mi se bogato nadoknadjuje. Uzela sam Boga za starijeg partnera i zamolila sam ga da me vodi u poslu. Znam da moje dobro postoji bas u ovom trenutku . Dusom verujem da mogu sebi da predvidim harmoniju, zdravlje, mir i radost. Sada u svoj um usadjujem ideju mira, uspeha i prosperiteta. Znam i verujem da ce te misli porasti i manifestovati se kroz ono sto prozivljavam. Ja sam bastovan. Onako kako sejem, tako cu i znjeti . Sejem misli koje Bog voli. To predivno seme su mir, harmonija, dobra volja i zetva je predivna. Bog je moj nepromenljiv izvor svega. Zadovoljava sve moje potrebe trenutno i njegovo bogatstvo mi pritice neprekidno redovno i beskrajno. Kada dajem priloge kazem : " Ovaj novac dajem po slobodnoj volji, a Bog ga znatno umnozava " Beskrajno bogatstvo Boga pritice mi onom brzinom kojom mogu da primam i koristim i svi ljudi postaju iz dana u dan sve bogatiji. RADOST, BOGATSVO, USPEH ! Znam i verujem da je moj posao Boziji posao. Bog je moj partner u svim poslovima koje obavljam. Postizem ogroman uspeh zato sto radim sa drugima na isti nacin na koji bih volela da oni rade sa mnom !!!

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.