недеља, 17. фебруар 2013.

Sa Bogom mogu sve, bez Boga ne mogu nista - 2. deo

Stalno sam u kontaktu sa beskrajnim i sustinom bogatstva. Beskrajna inteligencija upravlja svim mojim planovima i ciljevima i pripisujem sav svoj uspeh istini da me Bog vodi i upravlja sa mnom u svemu sto preduzimam. Sve vreme sam u skladu i sa sobom i sa drugima. Dozivljavam ogroman uspeh. Ja sam jedno sa Bogom, a Bog UVEK uspeva ! Zracim ljubav i dobre zelje za sve clanove moje porodice i sve ljude koje volim. Ispunjavam um i dusu Bozijom ljubavlju, moci, energijom. Svu cast i slavu dajem Bogu ! Posao obavljam bas na pravi nacin. Sada i uvek imam ideje, novac, robu i kontakte koji su mi potrebni. Sve to neodoljivo privlacim pomocu zakona univerzalnog privlacenja. Bog uvecava. Ta moja ideja je dobra i blagoslovena za sve. Bog je uvecava i umnozava. Pocinjem da se osecam bogatom. Prosirujem se i ulazim u razne poslovne kombinacije. Uz Boziju pomoc primam svo bogatstvo koje mi je potrebno za moje planove i kretanje napred i navise ! Uvecavam zivot drugima. Bog je veliki doktor, a ja sam njegov instrument. On kroz mene leci. Svako koga dotaknem je izlecen nekim cudom, a ja sam stalno u kontaktu sa beskrajnim izlecujucim prisustvom. Izrazavm zahvalnost za moj uspeh, napredak i bogatsvo zivota. Zakon povecavanja je neizbezan i moj um je konstantno otvoren za darezljivo povecanje. Moj biznis savrseno raste, siri se i razvija, a kolicina novca koju imam stalno se naglo povecava. Bogato i obilno se snabdevam i spolja i iznutra iz beskrajne riznice koja je u meni. Otvaram um i srce i sve sam bogatija kako iznutra, tako i spolja. Bog je moje zdravlje. Bozije bogatstvo je sada moje i ja sam imucna. Srecno sam zaljubljena i Bozanski srecna. Nebeska inteligencija me vodi do pravog posla koji obavljam savrseno za dobru nagradu.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.