понедељак, 21. мај 2012.

Tajne kvalitetnog zivota - 6. deo

Sada znam da je svet trznica gde je sve oznaceno fiksnom cenom i ja moram ostati pri svojoj odluci bez obzira na to sto kupujem svojim vremenom, radom i sposobnoscu i bez obzira na to da li kupujem bogatstvo, dokolicu, slavu, integritet ili znanje.

Svake noci cu pazljivo proispitati ono sto sam uradila u toku dana.
Bila sam previse popustljiva prema sebi.
Svaki novi dan docekujem sa planom, tako da je put kojim idem dobro oznacen.
Sada, na kraju dana, pazljivo cu razmotriti napredovanje i probleme svoga puta kao i novostecene dobre navike koje ce stvoriti u mojoj svesti dnevnik za danasnji i prirucnik za sutrasnji dan.
Svoje misljenje zadrzavam za sebe.
Istinu ne treba uvek govoriti, jer covek ne treba da se opregoni ni sa bu*alama ni sa pametnijim od sebe.
Ljudi svoje ludosti i promasaje nazivaju iskustvom, ali to ne mora biti tako.
Preispitacu svoja dela i posmatrati sebe kao najveci neprijatelj i time cu postati svoj najveci prijatelj.
Jedna od velikih neotkrivenih radosti zivota dolazi od pokusaja da se svaka stvar uradi na najbolji moguci nacin.
Preispitivanje i sagledavanje je uvek praceno poboljsanjem.
Svako je mudriji danas nego sto je bio juce !

Da li sam prozivela dan, a da nisam osetila samosazaljenje?
Da li sam docekala zoru sa planom i ciljem?
Da li sam bila prijatna i ljubazna prema svakome koga sam srela?
Da li sam se potrudila da predjem milju vise?
Da li sam iskoristila pruzene prilike?
Da li sam trazila dobru stranu u svakom problemu?
Da li sam odolela besu i mrznji?
Da li sam koncetrisala snagu i nameru?

Sta moze biti korisnije od svakodnevnog preispitivanja svoga zivota da bi se moglo ziveti sa ponosom i zadovoljstvom?
Moj dan se vise nece zavrsavati zalaskom sunca. Sada imam dodatni zadatak. 
Svake noci cu pazljivo preispitati ono sto sam uradila tog dana.
Sada znam da Bog slusa samo ono sto govorim iz srca. Jutarnja molitva je kluc kojim cu otvoriti riznicu Bozijih blagodeti, a uvece me ona stavlja pod njegovu zastitu.

Uvek cu preko molitve biti u dodiru sa svojim stvaraocem, sto manje reci - to bolja molitva.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.