понедељак, 21. мај 2012.

Tajne kvalitetnog zivota – 2. deo

Prozivecu ovaj dan kao da mi je poslednji. Jucerasnji dan je zauvek mrtav i necu vise o njemu da mislim. Zaboravicu jucerasnjcu, necu razmisljati o sutrasnjici. Zbog cega bih odbacila “ SADA” zbog “ MOZDA” ?!? Treba li da brinem zbog dogadjaja kojima mozda necu ni prisustvovati ? Treba li da brinem zbog problema sa kojima se necu mozda ni susresti ? Sutrasnjica lezi pokopana sa jucerasnjim danom i o njima necu vise da razmisljam. Ovaj dan je sve sto posedujem, a njegovi sati su moja vecnost. Cenicu svaki sat ovoga dana jer se on nikada nece ponoviti. Svaki minut ovoga dana uhvaticu obema rukama i drzati sa ljubavlju jer je njegova vrednost neprocenjiva. Izbegavam one koji trace vreme. Oklevanje cu unistiti akcijom, sumnju cu pokopati verom, strah cu zameniti poverenjem. Necu slusati dokome pricalice. Necu traciti vreme na besposlene. Znam da je negovanje besposlicarenja isto sto i kradja hrane, odece, topline od onih koje volim. Ja nisam lopov. Ja sam zena koja voli i danas je moja poslednja prilika da dokazem svoju ljubav i velicinu. Danasnje obaveze cu ispuniti DANAS. Danas cu pomoci prijatelju u nevoji, sutra on nece traziti moju pomoc. Danas cu se posvetiti radu i pozrtvovanosti. Sutra necu imati sta da pruzim niti ce imati to ko da primi. Ovaj dan ucinicu najboljim u zivotu ! Ovoga dana, upijacu bez ostatka svaki trenutak. Oseticu njegov ukus i bicu zahvalna. Svaki danasnji trenutak bice plodonosniji od jucerasnjih sati. Danas cu zagospodariti svojim emocijama. JA odredjujem sopstveno vreme jer ga nosim sobom.:”Sve se nalazi u meni” – Pol Zago. Ako budem depresivna - pevacu. Ako budem tuzna - smejacu se. Ako osetim strah - jurnucu napred Ako se osetim inferiornom - kupicu novu odecu. Ako se osetim nesigurnom - povisicu ton. Ako se osetim siromasnom - mislicu na bogatsvtvo koje ce doci. Ako se osetim nekompletnom - seticu se predjasnjih uspeha. Ako se osetim beznacajnom – seticu se svojih ciljeva. Ako budem preterano samopouzdana - seticu se svojih neuspeha. Ako osetim da je moj dar neprevazidjen - pogledacu u zvezde. Nikada vise necu suditi o nekome na osnovu jednog susreta. Ovladacu svojim raspolozenjem kroz pozitivnu emociju, a time i akciju, a kada ovladam njima, ovladacu svojom sudbinom. Postacu sopstveni gospodar. Reci : “ I ovo ce proci” izvesce me iz svake opasnosti i uravnotezice moj zivot, jer sve ovo zemaljsko uistinu ce proci. . Kada sam duboko razocarana, utesice me pomisao da ce i to proci. Kada sam ispunjena uspehom, upozoricu sebe da ce i to proci. Kada grcam u bedi, reci cu sebi da ce i to proci. Kada budem opterecena bogatstvom, ponovicu sebi da ce i to proci. Da, zaista, gde je onaj koji je gradio piramidu ? Zar ne lezi sahranjen u njoj ? Zar nece piramide jednoga dana, takodje lezati pod peskom ? Ako ce sve, bas sve proci, zasto bih ja brinula zbog danasnjeg dana? Obojicu ovaj dan smehom, uramicu pesmom. Smejacu se svojim neuspesima i on ice nestati u oblacima novih snova. Smejacu se zlu i ono ce umreti neostvareno. Smejacu se dobroti i ona ce se povecavati. Svaki dan ce biti uspesan samo onda kada je i moj osmeh na licima drugih Nikada sebi necu dozvoliti da postanem toliko vazna, mudra, dostojanstvena i mocna da bih zaboravila da se nasmejem sebi i svome svetu. U ovome cu zauvek ostati dete jer samo kao dete cu imati mogucnost da uvazavam druge. Danas cu ustostruciti svoju vrednost. Imam izbor i necu dozvoliti da moj zivot bude prelomljen i pojeden voljom drugih. Niko i nista me nece sputati da ispunim sve ono sto sam planirala. Nece mi smetati ako mi ciljevi budu previsoki.”Hodam pogledom u nebo, a nogama na zemlji” - Pol Zago Neka drugi od svoje gline grade kolibe. Ja cu od svoje sagraditi dvorac ! Nije vazno prevazioci tudja dela. Vazno je prevazici sopstvena !

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.