понедељак, 21. мај 2012.

Tajne kvalitetnog zivota - 4. deo

Tek je proslo nekoliko dana, a vec osecam u novom postojanju cudan osecaj, osecaj nove nade. Jedina prava cena je cena koju sama sebi odredjujem. Na svacijem putu kroz zivot postoje sveta mesta gde se oseca bliskost Bozanskog, gde se nebesa svijaju nad nasim glavama i andjeli nam dolaze u pomoc. To su mesta zrtvovanja, mesta spajanja smrtnog i besmrtnog, sator iskusenja gde se odvijaju velike bitke nasih zivota. Moji nekadasnji porazi skoro da su zaboravljeni. Zaboravljeni su bol i razocarenje i bicu srecna u godinama koje dolaze, ako budem mogla da se osvrnem na ovaj poslednji trenutak u saznanju da sam napokon osetila pobedu. Nikada necu docekati zoru bez plana. Postoji nemerljiva razdaljina izmedju kasno i prekasno. Svako jutro docekujem planom za tekuci dan i sprovodim ga u delo pre odlaska na pocinak. Pobeda uspeha je napola dobijena kada steknemo naviku da sebi postavljamo ciljeve i da ih ostvarujemo. Zivot moze biti radostan kao dela u igri, kada se covek budi sa saznanjem da ga ceka jasno zacrtana putanja. Budna sam. Ispunjena sam radoscu i predosecanjem. Moje srce neuobicajeno kuca dok pozdravljam svaki novi dan sa radoscu i samopouzdanjem. Onaj koji pati - pamti. Nikada necu ponoviti greske i beskorisne promasaje proslosti. Svakog dana krenucu u susret svetu osnazena sa tri nova mocna saveznika: Samopouzdanjem, ponosom, entuzijazmom. Sigurna sam da se mogu suprotstaviti svakom izazovu. Ponos od mene zahteva da to ucinim najbolje sto mogu, a sve cu to postici zato sto sam ponovo otkrila posebnu moc koja mi je nedostajala od detinsjtva - moc entuzijazma. Nistavilo, izolovanost, nemoc, tuga, ljutnja i razocvarenje proslosti nestali su onoga dana kada sam bila u stanju da se ponovo osmehujem. Uvek cu svoj dan umivati zlatnim sjajem entuzijazma. Entuzijazam je najveca dragocenost na svetu. Entuzijazam je moja vera u akciju. Sa verom ne mogu izgubiti. Hocu, mogu, jesam u stanju da svoj entuzijazam produzim neograniceno, casno i iskreno da bih uspeh u kome danas uzivam mogla ponoviti sutra, sledece nedelje, sledeceg meseca, godine. Ljubav prema onome sto tog trenutjka radim deluje na cudesan nacin koji ja ne moram ni pokusati da shvatim, jer znam da on daje vitalnost mojim misicima i mome umu. Entuzijazam ce biti moja kocija za bolji zivot. Vec se smesim u ocekivanju blagodeti koje ce doci. Entuzijazam je genije iskrenosti i istina retko pobedjuje bez njega. U svakodnevnom radu nastupam sa svojom energijom, ljubavlju i dobrom voljom. Kakvo izuzetno ushicenje osecam kada znam da posedujem moc da svojim stavom izmenim svoje dane i citav zivot ! Mladost zaboravlja da na svetu postoji neuspeh i duboko veruje da covecanstvo vekovima ceka na nju ili njega. Da u njemu / njoj oslobodi istinu, energiju i lepotu. Ja posedujem zadivljujucu moc uspeha. Mozemo uticati na druge tako sto cemo se prema njima ponasati onako kako bismo zeleli da se oni ophode prema nama. Nikada vise necu biti gruba prema ijednom zivom bicu. Podjednako cu se osmehivati i prijatelju i neprijatelju i trudicu se da u njemu ili njoj nadjem kvalitete koje cu ceniti, sada kada znam da je najdublja ljudska ceznja, ceznja za postovanjem. Uistinu, svi posedujemo kvalitete vredne postovanja i ja samo treba da budem sigurna da mi pohvala dolazi iz srca i da je iskrena. Osmweh je najjeftiniji poklon koji mogu pruziti svakome, a ipak ima snagu da uzdrma kraljevstva. Oni prema kojima sam ljubazna, uuskoro ce u meni pronaci dobre kvalitete koje ranije nisu zapazali.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.