среда, 1. децембар 2010.

Ti…

Ti, koji nisi fizicki prisutan, a u mome srcu jesi.
Ti, koji me razumes, a musko si.
Ti, koji UVEK saslusas sve moje reci -zato sto zelis.
Ti, koji si tu, uvek uz mene, iako nisi kraj mene.
Ti, koji si covek-stena, a tako mekoga srca.
Ti, koji posedujes sve najlepse ljudske osobine i prizeman si.
Ti, koji si savrsen, a ljudsko bice si.
Ti, koji zasluzujes moje prijateljstvo jer ti verujem, bas SVE !

Tebi, sam davala, dajem, dacu svaki trenutak paznje.
Tebi, odavala, odajem, odavacu SVE svoje tajne.
Tebi, poklanjacu sve sto mi srcem bude receno i nikada necu zazaliti zbog toga.
Tebi, pruzicu sto nikome nisam bila, ako mi ti to dozvolis.

Oprosti....
Sto si mi toliko drag, da ne dam na tebe.
Sto je dolazilo do nesuglasica.
Sto sam nekad implulsivna.
Sto znam da zasluzujes vise od bilo kog muskarca, a moje oci su cesto slepe da vide sta im se vec pruza, a razum tesko da nadvlada srce i unisti lazne emocije koje mi se pruzaju od povrsnih, koristoljubivih ljudi.

Gresim...
Pogresni svi, a ti si tu.
Poslusam svaki tvoj argument, tvoj dobronamerni savet i znam da osecas svaku moju bol.
Ja osecam tvoju.

Znaj...
Da cu uvek biti tu uz tebe da te saslusam, podrzim - jer to zelim.
Da necu dozvoliti da te iko takne, povredi, iznervira, a ako se to ipak desi, da cu biti tu za tebe kao pravi prijatelj.
Da si sam - bio bi moj...
Uvek, zauvek, znaj - da ti si nesto posebno !
Ja sam JAKA, znas to vec.
Budi siguran u mene i u ove moje "reci"
I da si TI osoba koja je zauzela vec odavno posebno mesto u srcu mom!
Da sve ovo sto sam napisala, stojim iza toga i nastojim da vise nikada ne pogresim i udaljim te od sebe.
Ti…samo ti…

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.